trött

Hejhej igen! =P

Gud vad jag blev mätt på maten! =D

Kvinnan som jobbade där var ju lite skum.. De har ju egentligen allt klart med pajer och sånt men av någon anledning så tänker jag och mamma aldrig på det. =P Så när vi hade sagt vad vi ville ha så sa mamma "Jag kan ta en öl under tiden som vi väntar." Kvinnan tar en och öppnar den snabbt som fan och sen tar hon betalt och säger " Ni får säga till när ni vill ha maten för det är redan klart.." SUCK!
Menar det kunde hon sagt innan hon öppnade ölen men okeeeej! Bara lura oss liksom. haha
Så vi gick ut och tog en cigg och drack upp ölen tillsammans. =P
Märks att jag inte har druckit öl på lääänge för blev pissi efter 2 minuter. hehe sjukt. =)
Men den var rätt god för det var en grekisk öl.

Har inte gjort så mycket mer sen dess.

Och nu ska jag se om Sara har tid med mig sen ska jag sova. =)

Sov gott och dröm sött!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0