Torsdag.

Godkväll folket!

Så skönt det var att sluta 17:00 idag! =)
Körde direkt hem och tvättade mina fötter som stank satan. =P Sen bytade jag om och så gick jag och mamma till minneslunden vid Gustav adolfs torg.
Det var nämligen begravning idag för Niklas mormor Maj-Britt men eftersom jag och mamma inte var där då så skickade vi blommor. De var verkligen jättefina, fast det var alla blommorna. =)
Efter en liten stund kom Syrran och Niklas också, så stod vi där och småpratade lite sen var vi tysta en stund och lät tankarna skena iväg. Var så mysigt att bara stå där och titta på alla de vackra blommorna.

Blev sen skjutsade hem av Syrran och Niklas.
Har inte gjort så mycket sen dess mer än ätit, blev pannkakor och bacon idag. Gottgott! =)

Kom på innan när jag kom hem att jag ska fixa till ett linne istället för att springa i 100 affärer för att hitta ett snyggt. Så tog ett vanligt svart linne innan och började fundera på vad jag ska göra med det. Får se vad jag kan hitta för skojj imorgon, tänkte gå in på Garnbutiken nedanför och se vad de har. =)

Ska snart krypa ner i sängen, känner att jag behöver sova.

Tänkte åka in till Tetra Pak imorgon vid 10 så jag kan träffa Mats('s?) lille son. =)
Sen åker jag såklart hem med mamma med tanke på att hon slutar vid 11. =P Kanske kan få in henne på Nova en sväng också. hehe försöka duger.

Nej nu får det vara nog för idag.

Skriver mer imorgon!

Sov gott och dröm sött!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0