Torsdag.

Godkväll folket!

Så var denna dagen snart avklarad. =)

Ska nog gå och lägga mig när jag är klar här.

Blir ju helt seg på jobb hela tiden, sitter framför en dator i princip hela dagen. haha.
Det blev inget med Tetra Pak denna gången heller så jag hamnade på CRservice där de lagar mobiltelefoner.
Så jag förbereder de för hemfärd. =P haha. Fick iallafall lära mig lite mer idag så jag slapp datorn i några minuter.
Har inte gjort så mycket sen jag kom hem, slutar tidigare nu men jobbar ju måndag-fredag 8:00-16:30. =)
Skulle ju varit skönt att vara ledig imorgon som jag är van vid. haha. Men att jobba 8:00-19:00 tror jag inte att jag hade pallat länge till.. =P

Fick iallafall diskat undan den lilla högen nu när Syrran och Niklas var här och åt. =P

Nu har katten fått sitt kvällsfnatt, vilket innebär att hon springer runt i hela lägenheten. haha. Störd.

Nej nu har jag inte mycket mer att skriva här. =P

Sov gott och dröm sött!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0