Tisdag.

Godkväll folket!

Så var tisdagen avklarad, lite ångest på jobb när det var så fint väder och man slutar 19:00! =/
Men man tjänar ju inga pengar av att ligga och sola, så det är bara till att bita ihop. =P

Blir så ruskigt trött när jag kommer till jobb och börjar jobba, förmodar att det är för att de andra bara yrar runt och tror att de kan allt. Fick iallafall gå upp till Barnens Ikea med Linda efter frukost och då piggnade jag till rejält när vi jobbade ensamma. =) Var klara där till lunch sen åkte vi ner till de andra igen, suck.

Men det är nog bara två dagar kvar som sagt, har ju varit där i 5 veckor nu. Så är det att jobba genom Manpower. =P Detta är ju mitt första uppdrag också. =)

Annars har det inte hänt så mycket idag, käkade kinamat till middag, gott men fy så mättande! =P

Ska snart gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen också.

Sov gott och dröm sött när ni nu ska sova! =)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0