Tisdag.

Godkväll!

Blev inget skrivande här igår. Syrran fyllde 26 så vi var på Pers krog och åt Fondué. Gott som faan. =D hihi.
När hon hade beställt sin efterrätt sprang jag efter servitören och berättade för honom att hon fyllde år och bad honom göra något fint med efterrätten. =)
En stund senare kom han in med efterätten och en eldsprutande grej. (kommer inte på vad det heter men bild kommer i slutet så ni ser vad jag menar. =P )
Hon blev jätteglad iallafall! =)
Annars hände inte så mycket mer igår, jobbade men ja det är allt. =P

Idag har jag bara jobbat och sen körde jag och Rebecca till Ali för att fixa min bil eftersom den började typ skaka vid högre hastigheter. Ali var givetvis på semester så de andra fick balansera däcken. Sen släppte jag av Rebecca påvägen hem. Kom hem, åt och har i princip suttit i soffan sen dess. =P haha.
Lyckades med en sak innan också. Gick ut på balkongen och tände en cigg, la tändaren på paketet och fortsatte snacka med Sara i mobilen, lägger sen handen på paketet och råkar då knuffa till tändaren så den först trillar ner på mitt knä och sen i den lilla springan mellan golvet och balkongväggen (eller vad man nu ska säga) och ner på marken! Givetvis ser en taxichafför det och bara stirrar på mig. Haha! Fick gå ner och hämta den efter en stund. =P Smidigt gjort av mig liksom! hihi.

Nej ska gå och göra mig iordning för sängen alldeles strax.

Sov gott och dröm sött allihopa!

Puss.


Syrran med sin bananasplitt! =D Och den eldsprutande grejen haha. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0