Söndag.

Godmorgon gott folk!

Har inte orkat skriva här sen sist, funderade på det igår men hade fullt upp med städning.

I fredags hände iallafall inte så mycket, kom hem och åt sen placerade jag mig i soffan med mamma och tittade på Idol och sånt. =)

Igår åkte mamma till Danmark med en vän redan kl 7 på morgonen och eftersom det var planerat att det skulle komma folk på kvällen så fick jag städa hela lägenheten, gå ner och köpa snacks och ett spel. =)
Dock blev det bara Syrran och Niklas som kom och de hade med sig en film så det blev inget spelande alls..
Men det kommer väl fler tillfällen.
Mamma kom hem lite innan 21 så vi tittade klart på filmen och sen klämde syrran finnar på mig innan de åkte hem.. =P

Nej, ska se om jag kan få tummarna loss och hitta på något att göra. =P

Ha en bra dag!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0