seg?

Hej igen folket!

Kom hem för en stund sen.

Efter frukosten imorse hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning för att köra till Almgården och gå ut med Chappe. =) Kom iväg lite innan 13.

Var och hälsade på Lenny och Carro också när jag ändå var ute. Snackade lite skit en stund sen gick jag upp till Faster Maria. Haha Chappe fick äta kaningodis men tro mig det gick ner, och knaprigt var det också! haha.
=)

Sen gick jag till pappa och klippte honom. Körde sen till Jägersro center och köpte en näs/örontrimmer till honom och ett ben till Chappe. =)
Sen tillbaka och hämta Pappa för att köra honom till partaj. =P

Nu ska jag och Mamma strax ner till Greekway och hämta hem mat. =D Gott!

Skriver sen igen!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0