oj!

Hejsan hoppsan......!

Hade helt och hållet glömt när jag skrev här sist! =/ =P

Hihi har man fullt upp så har man.. ehum! inte för att jag har haft fullt upp, men lite att göra kanske.? =P

Det har iallafall inte hänt sådär jättemycket egentligen, fast ändå mer än vanligt. =)

Okej, ska berätta lite kort istället så förstår ni nog vad jag menar. =P

I Torsdags jobbade jag som vanligt, efter jobb körde jag till Staffanstorp och fixade mina naglar så nu är de fina igen. =) Efter det körde jag till Michelle och snackade lite skit med henne. Tog hennes och Rickards mobiler för att byta ut knapparna på de. Hennes # fungerade inte och de andra var spruckna, hans fungerade men man kunde knappt se vad det stod på de. Haha. Jag kunde ju inte vara tyst där så jag sa "vadå, alla vet väl vad det står på knapparna.?" hehe fick en liten smäll på huvudet av Eva som sa " Ja, ni ungdomar ja!" hahhahaha! =P
Sen var det dags att köra hemåt, körde inom Toftanäs för att köpa presentkort till syrran men de hade ju givetvis redan stängt då! Suck. hehe.

Fredag bestod också av jobb såklart. Fast denna gången blev det Burlöv Center med Rebecca efter jobb. =)
Mötte Eva också så att Michelle och Rickard kunde få tillbaka sina mobiler.
Sprang sen runt lite snabbt i olika affärer för att se om vi kunde hitta något roligt.
Blev inte jättemycket för oss men jag lyckades hitta två piercingar till min näsa, ett par benvärmare, en tunika och fyra blommklämmor. =P
Därefter stack vi till Toftanäs så jag kunde få tag på presentkortet.
Sen påvägen hem hoppade Rebecca av i farten. Haha, nej men när det var rött ljus och hon hade ju nära hem så. =P
Sen hände inte mycket mer den kvällen, tänkte köra till Landskrona och störa mig med Sara lite men var helt seg och hade ont i högra handleden så det kändes inte så givande att köra bil då. =/

Igår tvingade jag mamma att gå med mig till Lindex. =P Hon hade ju 30%rabatt på valri stickat plagg. Och jag behävde ju just det. Så vi traskade runt där och letade, hittade tillslut en iallafall, och en som både jag och mamma kan använda och så köpte hon en egen. =) Nicenice!
Var hos Syrran och Niklas på kalas 16:30, trodde vi skulle vara sist men icke, vi var först. =O haha.
Var trevligt och när alla andra hade gått spelade vi Wii active. Den plattan ni vet? =P
Har sjukt ont i benen idag iallafall. haha.

Idag har jag, Pappa, Ingrid och Annelie och Chappe varit hos Mats i Vellinge. Monterade ihop stolar, försökte få rätt på hans tv och klippte honom. Åt även lite tårta också. =)

Nu orkar jag verkligen inte skriva här mer. Känner mig konstig nu helt plötsligt. =/
Ska göra mig iordning för sängen.

Godnatt!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0