Måndag...

Godkväll folket!

Så var det måndag igen, snart tisdag. Bara denna veckan kvar på Ikea, hoppas jag. Är faktiskt trött på stället, uppgifterna och allra mest folket! Så är det helt enkelt när de inte städar efter sig, när klockan börjar närma sig 18:30 så är det jag och Linda som springer och plockar små kartongbitar som de andra har låtit ligga kvar på golvet överallt och ingenstans! Blir så arg, och gör inte vi det så får alla stanna kvar och då finns det ju ingen risk att vi kanske kan sluta 15 minuter tidigare. Ja 15 minuter kanske inte låter som så mycket men har man varit där i nästan 11 timmar så är det faktiskt mycket!

Aja bara 3 dagar kvar, får stå ut!

Kan ni tänka er att jag faktiskt har lagt in bilderna från min digitalkamera?! =O Lite förvånad själv faktiskt. haha =P

Ska visa er lite bilder nu sen ska jag sova så jag orkar jobba imorgon. =)



Jag och Sara =)


Haha ja jag hade kul iallafall.. =P


Haha Sara och Syrran! =P


Syrran och Mamma! <3 =)


Mina skor =) blev 10 cm längre för ett tag. ;)

Nej nu får det räcka för idag, slänger in fler imorgon om jag hittar några "vettiga" hehe. =P

Sov gott och dröm sött!

Puss.

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Tjena ^^, Vad har du hittat på denna gråa tisdag kväll? ;D

2009-09-08 @ 21:44:43
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0