Måndag.

Godkväll folket!

Måndag igen, inte min favoritdag precis. Men det är ju en start på veckan.
Har inte gjort mycket mer än jobbat och kört hem, skulle egentligen till pappa men tar det imorgon istället. =P
Blev helt plötsligt jättetrött på jobb. Fick konstig huvudvärk och höll på att somna framför datorn flera gånger. =/
Fick en Ipren av Rebecca och tog en paus sen kändes det liiite bättre.
Slutade 10 minuter tidigare eftersom jag var klar med mina uppgifter för dagen. =)
Kom därför hem mycket tidigare också, det tar ju ca 10 minuter hem, sen beror det ju på trafiken i denna staden också! hehe.

När jag kom hem var det mat som gällde. =)
Ugnsstekt falukorv med potatismos gott som fan!
Sen var det soffan som gällde tills jag fick för mig att jag skulle bada eftersom jag var frusen.
Så jag satte igång vattnet men kände inte efter hur varmt det var, utan traskade ut på balkongen och tog en cigg och snackade skit med Sara, kom in en stund senare och klev i badet utan att känna på vattnet återigen!
Det var en aning för varmt! Det gjorde ont i fötterna och vaderna!
Klättrade upp på badkarskanten och satte på kallt vatten! Fy fan säger jag bara.
Jag som alltid är kall om fötterna i vanliga fall, har inte fått ner temperaturen än. =P
Har iallafall något att tänka riktigt noga på nästa gång jag får för mig att bada!
Avslappnande var det dock inte. haha =P

Nej nu ska jag gå och göra mig iordning, ta sista snappsen Kan Jang. =P haha.

Godnatt allihopa, sov gott och dröm sött!

Och återigen ett Stort Grattis Till Misan! =D Ska våldgästa er en dag i veckan, var beredd! ;) =P

Puss.



Mina fina blommor. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0