Igen..

Godkväll gott folk!

Så var vi här igen! Jag har inte skrivit på 4 dagar. =P hehe

Men så är det när man kommer hem ca 19:30 helt trött och hungrig.

Idag har jag iallafall varit ledig! =D

Sov till 10:30 och slöade sen i soffan tills mamma kom hem då jag åt frukost och efter det gjorde jag mig iordning för att sen dra med mamma till skopunkten. =) Köpte 2 par skor och mamma 1 par + att jag klackade om ett gammalt par. Det ni! Inte ofta jag lyckas så bra.. =P

Körde sen hem och gjorde pastasallad med kyckling i, sen kom Syrran och Niklas så åt de också lite sen tittade vi på film. =) Idag blev det Hannah Montana och Madagaskar 2. Lite segt med Madagaskar eftersom skivan var repad så missade några viktiga minuter lite här och var, typiskt hyrfilmer! =/ Men får helt enkelt se om den en annan dag. =)

Nej nu orkar jag inte skriva mer idag, får skärpa mig igen och skriva mer imorgon!

Sov gott och dröm sött allihopa!

Av någon konstig anledning så kan jag inte lägga upp bilder på mina nya skor, provar igen imorgon!

Puss.


Saknar min Donnski. Tänker på henne varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0