hmm...

Godkväll!

Då var fönsterna rena, eller ja hyffsat rena iallafall! hehe. =P
Retar mig på att det blir ränder efter att man har torkat i kanterna men det får vara så. =)
Kan ju inte lyckas med allt.
Det tog ju någon timme för oss att bli klara också med tanke på att vi var tvungna att pausa lite då och då. Bara för att datanörda oss. =P haha!

Sen fick vi gå ner till Hemköp och handla mat och mjölk såklart! =D
Passade på att panta lite flaskor också och köpte två trisslotter eftersom enligt min facebook så skulle jag ha 100% tur idag! Hmm inte på de trisslotterna iallafall.

Snackade med Sara sen och då sa hon att jag kanske måste köpa de själv, för det var ju mamma som köpte de på hemköp. Så jag tog en 50-lapp och traskade ner till Prinslivs och köpte två nya, men inte fan var där någon vinst på de heller!! SUCK!

Men ja man kan inte få allt..

Vad jag däremot får är ett spel på Facebook, är det inte det ena som klyddar så är det fan det andra!

Ush vad jag svär just nu, är inte på det bästa humöret längre!

Får nog ta och agera lite snabbare om det ska ske något för sånt snack gillar jag inte!
Men vad vet jag det kanske inte är samma från andra hållet.. Jobbigt!

Nej ger mig nu. Skriver kanske mer sen, om inte så blir det imorgon!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0