Fredag.

Goddag folket!

Har haft fullt upp i princip hela dagen.
Gick upp kl 8 och gjorde mig iordning för att hinna med bussen som gick 9:28, trodde jag var nästan klar när det började bli lite stressigt men det var så fel så, glömde lite av det ena så fick springa runt i lägenheten och hämta det och sen när jag skulle ta på mig skorna så hade jag tagit ljusa strumpor på mig! Skorna är liksom svarta så man såg att det var ljusa strumpor, ja nej så fick ju sno ett par svarta strumpor av mamma. =P hehe.
Missade bussen (förvånad?) så fick vänta 10 minuter, men kom iallafall i lagom tid till tåget.
Var inne på Tetra Pak 10:20 och efter en stund kom Mats och lilla Melvin! =D Otroligt söt unge. hihi.

Sen drog jag och Mamma till Nova. =) Köpte inte så mycket som jag trodde att jag skulle göra. Glömde ju titta efter paljetter! Suck, får göra det imorgon istället för pallar inte idag! =P

Kom hem runt 14 och har fikat och somnat på soffan sen dess. Hade en jobbig dröm så jag var helt sur när jag vaknade. haha stackars Mamma!

Syrran ringde iallafall precis och frågade om vi ville äta pizza med de och titta på Idol och sånt. Så de hämtar oss om ca 15 minuter. =)

Hoppas bara att hon inte smittar oss nu haha.

Nej ska gå och byta tröja.

Skriver senare ikväll!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0