För mycket!

Godkväll!

Suck blir så trött på mig själv med det här att hinna blogga. Skulle gjort det igår men vad hände? Jo jag får fullt upp, klagar absolut inte men hinner ju inte skriva här. =/ =)

Var iallafall ute på Lilla Torg igår med Mamma, Syrran och Sara. Efter en stund kom Jens och Lasse och deras vänner. Satt och snackade skit sen blev det Etage. Trodde inte att jag och Sara skulle komma in eftersom åldersgränsen var 23 men Lasse fixade. Bästa var ju att vi kom in genom V.I.P också, utan V.I.P kort! haha.
American Express är bra att ha verkar det som. =P hihi

Nej nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar jobba imorgon!

Ska försöka hinna/orka lägga in bilder och sånt imorgon efter jobb.

Godnatt sov gott och dröm sött!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0