090909

Godkväll folket!

Har egentligen inte så mycket vettigt att skriva idag, tycker mest bara att det är lite "kul" med dagens datum. 090909. =P haha ja jag vet att jag är störd. Men kom på det innan på jobb när jag skulle skriva datumet.
Har skrivit det ett x antal gånger idag med tanke på så många varor som jag har fått skicka till lagret för senare användning. =)

Hade ganska kul på jobb idag, fick garvanfall rätt som det var och stackars Linda fick dras med mig! HAHA. "It's a biiird!"

Sista dagen imorgon... Kanske! Får reda på mer på fredag.
Samtidigt som jag vill vara kvar ett tag till så känner jag att jag har varit där tillräckligt. =/ Splittrad?

Fick reda på en sak igår också som inte var uppiggande direkt, men kan inte göra mycket åt saken heller mer än att hoppas. Har ju skött mitt jobb så varför har någon gått och klagat? Avundsjuka kanske? (Detta har inget med Ikeajobbet att göra.)
Men får se om jag kan komma in ändå så att alla kan se att jag jobbar så vi slipper sånt här skitsnack helt enkelt! Gaaaaah!

Nej ska inte låta humöret ta över nu för då kommer jag inte kunna somna.

Usch ja sängen kallar, hoppas på att jag får sova hela natten inatt och att Felicia inte ska få ryck och springa runt i lägenheten och sen jaga flugor vid fönstret! =P

Hoppas ni har haft en bra dag allihopa och att ni sover gott inatt!

Godnatt!

Puss.


Min fina katt! <3

Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

Katter e bast! Brukar stanga in min i koket pa natten for han brukar bli lite tokig. Men har besok som sover i koket sa har haft han i mitt rum..snacka om att fjanta sig. Inte bara det att han springer runt! Nej, han ska bita i mina fotter o hoppa pa mitt huvud o ta en tugga. Precis vad man vill mitt i natten...gaaaaah. Men han e ju sa sot nar han sover! x

2009-09-11 @ 01:20:26
URL: http://londonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0