Zzzz.

Godkväll!

Äntligen börjar denna måndagen röra sig mot sitt slut. =)
Ska strax ut och ta nattaciggen med Sara, sen blir det sängen för mig! Somnade precis i soffan i 5-10 minuter. =P

Dagen på jobb gick otroligt bra idag.
Var ju första dagen utan Lotta och det är på måndagar som allt händer.
Lite förvånad men mest glad såklart. =P

Efter jobb bar det av till Almgården och upp till Faster Maria och Anders en stund och sen till pappa.
Var ute medd Chappe i säkert en halvtimme innan vi kom iväg för att tvätta min bil. Men eftersom Chappe fyller 1 år idag så körde vi först bort till Jägers zoo där vi köpte lite leksaker och godis till honom. =)
Han blev glad kan jag lova!
Så han fick ligga och tugga på sitt godis under tiden som vi dammsugade bilen, sen satt han med mig i bilen när pappa tvättade och spolade. Haha han såg rätt förvånad ut imellanåt. =P

hmm, detta blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men äsch orkar inte skriva om allt. haha =P

Nu ska jag ringa Sara sen sova så jag kommer upp i tid. =)

Godnatt sov gott och dröm sött!

Puss.


Har haft med mig en mjölk hela dagen, gick inom hemköp imorse och tänkte att jag skulle vara smart och köpa en extra mjölk att ha med mig hem, men den idén får jag nog skippa nästa gång. =P
Mjölken är nu i sitt tredje kylskåp, först jobbets sen Faster Marias och nu i vårt. Haha vilken resa för ett mjölkpaket! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0