Tisdag.

Godkväll sötnosar!

Snart är denna tisdagen över. Ah låt det bli fredag. haha. =P

Mormor fick åka hem igår förresten! =D Det gillar vi! <3

Var ju hos pappa igår och klippte hans ogräs till hår =P haha.

Sen gick jag upp till Faster Maria och Anders. Fick lite köttfärspaj som var suupergod! =)

Påvägen hem köpte jag lite mjölk och vatten och cigg. =P

Sen hände inte mycket mer den kvällen mer än det vanliga. Ni vet tv, dator och mobilprat. =P

Idag har inte hänt så mycket på jobb, fast har ändå fått lära mig lite nytt eftersom jag är ute på logistiken nu.
Var ganska lugnt ett tag sen blev det superstress helt plötsligt. Haha, tur att folket är trevligt där. =)
Kommer nog ha en hemsk träningsvärk i armarna imorgon så som jag har tejpat kartonger idag, känner redan av det! men men smällar man får ta. =P

Annars händer inte så mycket, precis tittat på Navy Cis som givetvis skulle sluta helt spännande! aarh =P

Snart dags för sängen!

Sov gott och dröm sött allihopa!

Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0