Söndag söndag söndag.

Godkväll allihopa!

Så var det söndagkväll igen.

Har varit vaken sen kl 9 imorse. Typiskt när jag hade tänkt sova till 10 iallafall.. Men men sånt som händer.
Tror det beror på den satans drömmen jag hade också. Var så arg och ledsen i drömmen att jag bölade i sömnen.=/

Kom iallafall hemifrån tidigt för att hämta ut mina p-piller på Jägersro och titta lite efter något roligt med Faster Maria. =)

Slutade med att vi bakade Cheesecake och Kanelbullar hemma hos henne och Anders. =)

Var så längesen jag bakade så kom knappt ihåg hur man gjorde. Haha. Men när jag väl började knåda så flöt det på. =D

Ja nej nu får jag nog komma i säng så jag är lagom pigg på jobb imorgon. =)

Glömde ju skriva om vad jag gjorde igår! Åhh okej tar det snabbt.
Ehm..
Var på Biltema med Faster Maria för att köpa bromsklossar men kom tillslut fram till att de inte hade rätt klossar till min bil.
Var uppe hos pappa och hjälpte honom med att bränna en skiva. Suck har lärt honom säkert 3 gånger. haha. karlar!
Klockan 19:00 körde jag till min Kusin Linn och så hyrde vi film. Den jag varnade er för igår. =P haha
Snackade massa skit och snokade runt på internet! Trevligt! =D

Så! Nu ska jag sova!

Dröm sött allihopa!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0