Söndag och ja jag glömde skriva igår. =P

Goddag gott folk!

Hmm vet inte riktigt vad jag ska skriva...  =P

Skrev ju aldrig här igår så får väl skriva vad som hände då nu istället.

Var uppe lite innan 11:30 och gick ner till affären och köpte mjölk. Sen hände inte så mycket under dagen, plockade undan lite och gjorde mig iordning. Klockan 16:00 kom Morbror Kari och hans fru Peggy och deras dotter Belinda. Min lilla kusin! Så söt hon är. =)

När mamma, Kari och Peggy hade gått för att bowla, värmde jag och Belinda pannkakor och åt gott.
Efter det tog vi täcke och kudde till soffan och kröp ner med alla gosedjur som hon också skulle ha i soffan givetvis så jag fick trängas med de. =P Satte igång Snövit och innan den var slut så kom mamma, Kari och Pegy upp och hämtade oss för det var dags för ett restaurangbesök. =)
Ska nog aldrig mer äta där igen, haha. Servitören var lagom jobbig och kom hela tiden och tittade helt mycket när han stod i baren. Givetvis så hamnade jag ju så att jag hade ansiktet mot baren också! Gaah palla liksom, man försöker äta i lugn och ro! Sen var köttet helt rött och det är något av det värsta jag vet, så åt bara kanterna och brödet och salladen. Hade ju redan ätit pannkakor så beställde inget stort som tur var. =P

När vi hade kommit upp tittade vi klart på Snövit sen satte vi i Pongo och de 101 dalmatinerna. =)
Så satt vi alla där och tittade. haha.
När den var slut var det dags för de att åka hem då Belinda blv trött och grinig. hehe. =P
Såpass grinig att hon gick utan att säga hejdå eller ge oss varsen kram. =/ hehe inte lätt att vara liten. =)

Nej nu ska vi göra oss iordning, ska till Simrishamn om ca en timme och hälsa på Mormor, så får ju vara klar till dess. =) Ska ju åka Syrrans och Niklas nya bil. =D Härligt att slippa köra själv i 1 timme och 30 minuter liksom.
Fast hade ju inte kört själv för mamma ska ju också med men ni förstår vad jag menar. =P

Klockan tickar.

Skriver sen ikväll!

Ha en bra dag

Puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0