skum fredag.

Hejhej folket!

Har varit en händelserik fredag idag.

Jobbade på som vanligt, slutade 15:30 för att fixa naglarna hos Sabbe. =)
Körde henne sen hem så hon slapp cykla. =P hihi jag är snäll ibland.

Skulle egentligen kört inom Apoteket och hämtat mina efterlängtade p-piller påvägen hem men tar det imorgon istället, har ju så jag klarar mig tillochmed söndag. =)
Körde istället hem för att hämta Misans present och plockade undan lite för att de skulle iväg och handla och sånt.
När jag sen har kört hem till de och letar parkering kommer jag på att jag har glömt hennes present hemma!
Kände mig som ett riktigt smartass där! Och arg blev jag. haha. Körde iallafall hem och hämtade den och när jag var påväg tillbaka till Jari och Marie igen så är där en snubbe på en "eu-moppe" som är halvsöndrig och kör i 10km/h mitt på södervärn. Så höll på att bli knäpp på han också! haha vilken kväll.
Men fick iallafall pizza och annat gott hos de så det var helt klart värt mitt körande fram och tillbaka. =P
Tittade på Idol och störade oss allmänt mycket. haha alltid lika kul.

Kom hem vid 23:30 tror jag och har inte gjort så mycket sen dess. Kollat över lite papper och sånt men fattar ingenting av det. haha.

Ska snart gå och lägga mig så ni får sova så gott.
Och Sara får fortsätta jobba lugnt. =)

Natti natti!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0