Sjukhus

Godkväll folket!

Skulle egentligen åkte till Mobilia med syrran idag efter jobb, hon skulle tagit tåget till åkarp och åkte med mig därifrån, men hon sa att hon hade möten så jag fick hämta henne.
Snäll som jag är så gjorde jag ju såklart det. Och när vi ska köra från Tetra Pak säger hon till mig att köra till sjukhuset. Sen berättar hon att mormor ligger inlagd sen igårkväll då morfar hade kört henne dit pga att hon hade ont i hjärtat. =/ Men hon verkade må bra när vi kom dit, hon satt liksom och snackade i telefon och skratta och sånt. =) Så det känns inte så allvarligt som det verkar.. hmm ja det lät skumt men så är det. =)
Det är min mormor vi talar om. hehe.

10 minuter efter att vi anlänt kommer sköterskan (skötaren? det var ju en kille.. hmm! ) och berättar att mormor ska röntgas och sånt. Så vi fick ju i princi+p packa ihop oss och åka hem igen.
Ska åka dit imorgon igen. Om hon inte har fått åka hem då vill säga. =)

Morfar ringde för ca en timme sen och berättade att röntgen visade att mormors ådror och sånt var hur bra som helst, allt var liksom rent och fint, så hon borde inte ha haft en hjärtinfarkt.. Skumt men sant. Så de fortsätter väl ta prover på henne imorgon.

Nej nu ska jag ut och ta min nattacigg.

Fredag imorgon! =)

Sov gott och dröm sött

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0