Redan onsdag!

Godkväll gott folk!

Redan onsdag och fy så skönt! =)

Bara två dagar kvar sen är det helg igen. Gött som attan. =P

Ska passa min lilla kusin på Lördag. Ska bli mysigt med film och lek. Ska nog gå ner och äta på restaurang sen med Mamma, Kari och Peggy. =)

Har haft fullt upp efter jobb idag också.
Körde först Danijela hem och direkt till polisen efter det för att hämta mitt pass. Blev faktiskt nöjd med bilden. Grattis till mig! haha.
Efter det var det skopunkten som gällde då jag skulle köpa ett par skor till Sara eftersom de inte fanns i lödde eller lund. Hittade dock inte den storleken som hon skulle ha och när jag frågade efter andra sa kvinnan att de är de som är framme som gäller. Berättade då för henne att jag hade kollat på internet och att där stod att de skulle finnas i lagret. Men nej! "Eftersom det finns så många som tar skor utan att betala så kan vi inte hålla koll på vad vi har i lagret.." fick jag till svar då..
Hmm varför inte uppdatera det lite mer då?! Där är ju för fasiken övervakningskameror, men till vilken nytta då kan man undra.. haha sjukt! Stackars Sara som får vänta till Januari. Men hon hittar säkert ett par andra tills dess.. ;) hihi

När jag gav upp extraletandet vid speglarna och allt så traskade jag in på Eko och köpte 10 kilo kattsand och tuggummi. =P
Hemskt vad den kattsandspåsen är jobbig att bära. Får liksom inget bra grepp. Sen är det tre hål för att man ska bära den med handen men hur skönt är det att lägga 10 kilos vikt på tre fingrar?! haha. Sanslöst =P

Körde hem till pappsen och tittade på hans nya golv i vardagsrummet. =) Tjusigt men dock redan ett hack i golvet. haha. suck =P
Var ute och gick med Chappe en runda också och då mötte jag Linn och Fiddeli (hennes hund) som var påväg till bussen, så följde de dit och snackade lite skit medans vi väntade på att bussen skulle komma.
När de hade hoppat på bussen så gick jag och lämnade Chappe hos pappa igen sen körde jag hem och åt pyttipanna.. Gottgottgotttgottt! Helt besatt av det haha. =D

Nej nu blev det mycket här.

Dags att sova!

Nattinatti sov gott och dröm sött!

Förresten! Vann precis på Schack! HA! =D

Puss.


Dagens middag! =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0