ooops.

Godkväll folket!

Blev inget Entré med Jacqueline.
Var iallafall på Plantagen och Rusta med mamma. =)

Fick med oss allt utom det vi skulle ha, haha!
Köpte även en inne/ute-termometer som jag har tjatat om. =P
Kom hem och skulle sätta den på plats, och vad händer? Jo sladden går av när jag stänger fönstret! =/
Blev inte glad då! Satt och försökte fixa den men det slutade med att jag nu har tre skärsår i min tumme eftersom jag skulle skala sladdhelvetet! Suck!
Så den har åkt ner i mammas väska nu så hon kan be någon elektriker på Tetra Pak fixa den. Men det slutar säkert med att hon försöker fixa det själv. =P haha

Nej nu ska jag sova så jag orkar jobba imorgon, vet redan hur mycket vi har att göra.. Suck! Vill inte!! =P

Godnatt sov gott och dröm sött!

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0