lyckat!

Godkväll folket!

Har haft en väldigt lyckad dag, haha kanske inte, men jag överlevde iallafall.. =P

Började med att jag försov mig imorse! Vaknade ca 7:10 och var på jobbet 8:05, så blev klar ganska snabbt, fast åt ingen frukost hemma så ja. Haha. När jag väl hoppade ur bilen på jobbet så slog det mig att jag hade glömt passerkortet hemma! Så hade inte kommit in så snabbt om inte folket hade varit ute och rökat. =P

Sen har det rullat på hela dagen, var trött som en gris när klockan närmade sig 16.
Och när jag skulle avregistrera mig så stod det att jag inte hade registrerat mig efter lunchen! HA säger jag för jag är 100% säker på att jag tryckte men det är en touchscreen + att den är lite seg ibland så den har väl bara inte fattat att jag har tryckt på den! =P
Fixar det imorgon iallafall..

Körde direkt till Djäknegatan och sprang upp och tog ytterligare en twinrix spruta. Blev en Polio också så har man det livet ut. =P
Dagens middag blev på Subway! Gott gott!

Efter det bar det av till Anne i Svedala med syrran och mamma. Hade mysigt med massa ljus och proukter från Mary Kay.
Provade även ett RÖTT läppstift. Och blev förvånad över att det faktiskt passade mig också! =D Woho!
Hade dock bara använt det till speciella tillfällen. Japp japp =)

Nu ska jag ut och ta sista ciggen sen sova!

Hoppas ni har haft en bra dag och att ni sussar så sött inatt! =)

Natti natti!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0