härliga fredag.

Godkväll folket!

Har nästan precis kommit hem från Royal, var där med Mamma, Syrran och Niklas. Tittade på This is it.
Helt okej film, jag hade nog förväntat mig mer men jag är absolut inte missnöjd! =D Love!

Hade en skön dag på jobbet också. Slutade kl 13:00 så körde direkt hem och åt pannkakor och diskade. =)
Placerade sen mig i soffan och vilade en stund, sen ringde Niklas och frågade om jag skulle hämta honom för det hade syrran sagt. Men till mig frågade hon om jag kanske kunde göra det eftersom hon inte visste om hon själv skulle hinna. Haha. Aja hämtade upp grabbarna och körde hit och dit. =P

Var ute med Bianca en runda också medans Niklas gjorde sig iordning för kvällen.
Sen körde vi hit och mötte syrran och Mamma innan vi traskade mot restaurangen Atmosfär för att äta innan bion. =)

Var trevligt och mysigt. Synd bara att ett par satte sig så nära oss för snubben där kunde fan inte prata med normal ton! Gaah! Sen trodde han nog att han var hemma också för han satt i skumma ställningar haha. =P

Nej ska ut och ta nattaciggen nu och se om Sara har tid med mig en stund, sen sova! =)

Nattinatti allihopa!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0