Fredag... eller ja Lördag nu ju!

Helluu!

Kom hem för en liten stund sen.
Körde till Sara 19:45 för att titta på Idol och snacka skit. Alltid lika trevligt! =D

Aaah nu har Felicia fått sitt kvällsfnatt.. Vilket innebär springa runt i hela lägenheten och störa sig, helst ska det ju vara en liten stund efter att mamma har gått och lagt sig, som nu. =P

För övrigt så har det inte hänt sådär jättemycket idag.
Dagen på jobb var ju inte som en vanlig dag eftersom Lotta (som har lärt mig allt under dessa veckorna) slutade idag för att börja som tågvärd på måndag. Vet inte om det heter just tågvärd men hon ska iallafall kolla folks biljetter. =P
Började fundera på om jag kanske också skulle söka det och se hur det är, så hon visade mig hemsidan och hur man skulle göra och så. Så vi får se. =) Mer pengar iallafall.. haha.

Nej om man kanske skulle gå och lägga sig så man orkar upp i tid imorgon, ska till polisen också så vill ju känna mig lite pigg då. =P

Måste iallafall bara spela en runda schack på datorn innan jag går och lägger mig. Har ju förlorat hela tiden innan fast jag hade det på den enklaste nivån men sen såg jag att jag kunde sänka nivån ännu mer, så efter det vann jag! Haha =D

Sov gott och dröm sött!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0