Stormy monday!

Godkväll allihopa!

Hoppas ni är pigga och glada. ehum inte för att jag är det!

Hade stora problem med att sova inatt. Blåsandet väckte mig ett x antal gånger och katten nån gång med att hon låg på mig kudde så jag fick inte plats med huvudet själv sen bet hon mig i foten också! Suck! =P

Så min måndag har inte varit sådär jättegivande.
Dagens höjdpunkt var väl när jag var på Panduro Hobbys outlet vid ekohallen. Köpte svarta papper till mina inbjudningskort som jag inte har börjat på än!
Börjar bli lite panik med det känner jag!
Får ta mig i kragen imorgon och fixa det om jag inte ska till pappa och sånt.
Aja skitsamma får se imorgon. =)

Ska iallafall göra mig iordning för sängen nu.

Sov gott och dröm sött allihopa!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0