Söndag och jag är trööött som en gnu!

Godkväll folket!

Söndagkväll igen, halvsover nästan i soffan.
Har precis tittat på Balto med täcke och kudde i soffan. Mys =)

Är helt slut efter fotograferingen och allt annat som dagen har bjudit på.
Gick t.e.x och letade efter något gott och billigt att äta i nästan en timme! haha slutade på Espressohouse och där är ju inte så billigt precis. Men ja fick något i magen tillslut. =)
Själv smink, hår och fotografering var roligt! Synd bara att Bellas hund skulle klydda med oss på bilden. hehe. Inte lätt att vara liten. =D
Men det blev bra tillslut.

Var lite jobbigt att gå upp 8:15 imorse också!
Och nu slog det mig att jag har glömt köpa mjölk! F*n också!
Vägrar gå utanför dörren nu när jag är halvsovande. =P
Får klara mig utan mjölk imorgonbitti också. Suck.

Igår hände det ju också ganska mycket, eller ja tog det lugnt till 14 sen körde jag Mamma och Syrran till Jägersro.
Hade egentligen tänkt åka till fyndbörsen och köpa rött läppstift men det kom jag på när jag var påväg hem.
Och vill inte gå därinne ensam precis.
Så körde bort till Mobilia och gick in på Kicks och bad om hjälp med vilket jag skulle osv.
Så fick köpt mitt läppstift + lösögonfransar (singlar) och lim till de. =)
Härligt och det tog mig 10 minuter! Kändes så bra =D
När jag kom hem gick jag direkt ner i källaren och letade upp min gamla våffeltång. Tog ca 15 minuter så var ännu gladare när jag kom upp! hihi.
När jag hade våfflat halva håret kom Rebecca och hjälpte mig, sen åt vi lite innan vi körde till Turning Torso för tjejkvällen. =)
Hade en trevlig kväll med skön massage. =D

Nu ska jag gå och nanna kudden!

Sov gott och dröm sött allihopa!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0