sol sol sol

Hellu
Har inte riktigt fatt rätt pa tangenterna här än. :P
Men det börjar arta sig. hittade nyss ä och ö.
Har varit hyffsat fint väder som tur är. :P
Igar lag vi pa stranden och badade, sen gick vi och tog massage. jag tog fotmassage och fotscrub sa nu är fötterna mjuka. :D
Annars har det varit en massa shoppande. :P
Idag är det stekande hett och vi ligger och slappar vid poolen nu.
Ska bege oss ut pa en promenad sen och utforska ställen som vi inte varit pa än.

Nej nu kallar poolen igen.
Ganska typiskt att jag inte tog med min laptop för det finns internetkabel pa vara rum.
Nu far man liksom ga ner till receptionen och det vill jag inte göra pa kvällen för da är det bäckmörkt. :P

Aja skriver senare eller en annan dag.

Ha det bra.

Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0