Bad girl!

Helluoo!

Jag är en bad girl för att jag inte har skrivit här sen i torsdags! inget annat haha. =P

Har mer eller mindre haft fullt upp i helgen.

I fredags körde jag direkt till Sara efter jobb så åkte vi till Svalöv sen och tittade på fotbollscup då hennes lag spelade. =) Var lite seg i början men mot slutet satt även jag och skrek och hejade haha. =P Tänka sig!
Körde tillbaka till kävlinge igen vid 21 och traskade bort till Kalle och spelade xbox och snacka skit. =P
Var hemma i Malmö vid midnatt tror jag =P

Igår var jag på Burlöv Center med Syrran och Niklas. Köpte ett par inneskor till pappa i farsdagpresent.
Sen var vi på Svågertorp och yrade runt. Åt på Ikea, första gången jag var där, men blev där inte länge eftersom vi hade fiskar i bilen. haha =P
Åkte sen hem till de och spelade lite Yatzy. =)
Var hemma vid 21:30 och gick ner till videobutiken och hyrde Titanic. Så jag och mamma tittade på den senare. Kom i säng 2 inatt. haha

Idag var det tänkt att vi skulle åka till Mormor och Morfar imed det är farsdag. Men mamma kände sig inte tillräckligt frisk så vi stannade hemma.
Körde till pappa då vi hade bestämt att vi skulle vara hos Farmor och Farfar kl 16:00.
Var där t.o.m 15:45! Helt otroligt haha. =P
Hade trevligt där och åt gott.

Har precis tittat på "Och så kom Polly" med mammsi. =)

Ska strax gå och lägga mig så jag orkar jobba imorgon, fast det gör jag nog inte ändå men jag måste ju. =P

Men vafan åker ju om 13 dagar! Fan då sitter jag på planet vid denna tiden! =D Påväg mot värmeeen!
WOHO!
hihi

Nattinatti allihopa!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0