10 dagar kvar.

Godkväll folket!

Om exakt 10 dagar sitter jag på flyget påväg ner till Thailand. =)
Börjar nog få lite resfeber haha.
Har inte ens funderat på vad jag ska packa! =/
Men det löser väl sig efter helgen.
Har 2 kalas att förbereda nu så hinner knappt med själv. =P

Har precis provat på att baka något som heter Mjuka kanelrutor. Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig varken utseendet eller smaken. Men mamma tyckte att det var gott. Ska prova med grädde och hallon imorgon så får vi se om det blir bättre då. =)

Har äckligt ont i mina ben idag! Har jobbat ståendes nästan hela dagen! Inte så skönt med tanke på skorna som vi har på jobb heller. =(
Och mer blir det imorgon! Buääääh!

Nej ska gå och lägga mig nu så mina ben får vila ut ordentligt. =)

Sov gott och dröm sött!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0