woho!

Goddag folket!

Hoppas allt är bra med er.

Har precis kommit hem efter en runda med pappa där vi var på jakt efter en strålkastare till min bil. Hittade faktiskt en ute på skroten, var 500 kr billigare än en ny så varför inte. Sen om den funkar återstår ju att se.. =P Sen körde vi och hämtade min backspegel som har varit inne på lagning. Så nu ser jag igen! =D

Sitter här och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan bli klara med tvätten. Sen ska vi nog laga något att äta, vet inte vad bara, men hoppas på något riktigt gott! =D

Annars har det inte hänt så mycket idag. Får se vad som händer senare.

Retar mig på folk som addar en på msn och sen bara skriver på engelska och vill att man ska ha värsta samtalet med dom och visa sig och sånt skit! ÅÅÅÅH!!!! BLOCKERA!!

Nej nu pallar jag inte sitta här längre..

Skriver sen.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0