lalalaaa

Hej på er folket!

Har inte haft tid/ork att skriva här. =P hihi förlåååt!

Har varit på jobb idag och sen efter det bar det av till Lund för att träffa folk från Tetra Pak. =P hehe de spelade bränboll och jag och mamma var domare. =) Körde hem vid 20:30 så var hemma hyffsat tidigt. Jag och syrran gick ner och köpte kebab och mjukglass. ( kom på nu att vi aldrig åt upp den =P ) Sen tittade vi lite på Rush Hour 2. Michelle ringde mitt i allt så fick gå ut och snacka med henne en bra stund. =P
Nu har syrran nästan precis åkt hem och jag och mamma ska gå och lägga oss nu om en stund. =)

Det slog mig nu att jag inte skrev så mycket om när jag och mamma hade varit i parken och matat ankorna. Haha!
Som sagt är jag inte så förtjust i det där längre då jag tycker att de kommer för nära mig och sen jagar mig när jag går/springer därifrån. Och så var det då också givetvis. Mamma däremot tyckte det var väldans roligt att se mig i panik när min bulle var slut och jag började skrika på henne att hon skulle kasta en ny till mig, för jag hade rört mig så pass långt bort och det var ju en himla massa ankor mellan oss.
Men de små ankungarna var söta iallafall. Mamma försökte klappa dom haha, vet inte om hon lyckades men den ena försökte iallafall äta upp hennes finger. Haha. =P
Inte konstigt att jag är rädd för dom då!

Slänger in lite bilder som jag tog på avstånd! =P


Mamma står mitt i smeten, och där stod jag innan jag fick panik också! haha


Det är ju det jag menar! De jagar mig!


Bebisar.. =)


Galen sothöna som också jagar mig! haha


Nej nu kallar sängen.

Godnatt

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0