tur.

Hej igen!

Fick solat iallafall!

Mamma sa att jag kunde släppa av henne på ica maxi och sen sola och sen hämta upp henne när jag var påväg hem. Skrev det till syrran och rätt som det var ville hon följa med! Så hon fick ta bilen från Bunkeflo och hämta upp oss och släppa av mamma vid ica maxi sen körde vi vidare till solariet. =) Blev 20 minuter idag. Härligt!
Haha syrran brände sig också bara för att hon hade solat igår. =P hihi

Sitter och snackar med Sara i telefonen nu! haha vi som inte kan få rätt på orden idag.. =P

Trött som fan nu. Ska slänga mig i sängen när vi har babblat klart! Kan ta en stund men det är det värt.. =)

Natti natti!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

Shit va du solar mycket! Icke bra for huden! Ska jag saga...men jag forsoker halla mig till en gang i veckan. :o)

2009-05-25 @ 19:54:37
URL: http://londonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0