trött och mätt

Hej igen folket!

Precis ätit kebabrulle. =) gott som fan men även mättande som fan. =P
Var bättre på jobb idag. Fick jobba med en tjej som heter Frida, verkar vara en trevlig prick. =) Ska jobba med henne imorgon också.
Ganska trött på detta tråkiga vädret nu. Tycker solen kan komma tillbaka =) Var så mycket roligare då, nu är man trött hela tiden. (fast det är jag ju annars också! haha )
Pappa är störd också, han skickade precis ett mms till mig så var det en Corvette på bilden så hade han skrivit "Min nya bil, fin va?" haha! Bara för att jag alltid har älskat Corvetter! =P
hmm.. =P kommer inte på så mycket att skriva nu. =/


I väntan på min kebab och mammas falafel. =)


Corvette! =D I LOOVE!

Får skriva sen igen när jag kan tänka normalt igen. haha förvänta er inget nu! =P

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0