tisdag hela dagen!

Goooodmorgon folket!

En duktig liten tös vid namn Lisette (jag då alltså=P) råkade somna på soffan inatt när hon väntade på att Sara skulle ringa/smsa henne. Haha lyckat liksom! Jag vaknade 4:40 imorse när mamma gick upp. Slängde av mig byxorna och gick och la mig i sängen och somnade direkt igen.
Vaknade kl 10 och har gjort kaffe till mamma och dammsugat. =) När jag tog min morgoncigg innan såg jag att där satt en hund som var fastbunden i buskarna precis nedanför och den var även kvar när jag dammsugade balkongen, men nu var den borta. =/ lite skumt men okej.
Snackade precis med mamma också och frågade om de fick soppatorsk imorse eller inte men hon hade tankat bilen! haha fan också =P
Aja jag får väl köra slut det själv nästa gång, där är ju fortfarande bensin i dunken. =)
Ska gå och plocka fram min frukost nu, mamma är nog påväg upp med en ny mjölk till mig.
Japp jag hade rätt där för hon kom precis in genom dörren.. =)


Skriver sen igen!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0