tisdag...

Godkväll folket!

Blev en mer eller mindre seg dag på jobbet, men sen helt plötsligt var klock 17:55 och det var dags att stänga och plocka undan det sista. Fick en blackout och visste knappt vad jag skulle göra så yrade mest runt tills chefen och hans fru kom. Hon tyckte det var dåligt att jag inte var klar än, men han sa att med tanke på att det är första dagen jag är ensam så är det inte så lätt. Men det tyckte ju hon eftersom jag började förra veckan. Suck. Aja ska skärpa mig imorgon. Tog med mig två påsar bullar till folket på Tetra Pak. Så hoppas det smakar! =P

Har precis krängt en sockerbulle med mamma som jag också tog. hihi. Mamma krängde det ena wienerbrödet också haha där är en kvar men jag orkar inte den nu så får se om hon kränger den med haha ;) =P
Har iallafall ett wienerbröd i bilen till syrran, en specialare. =P Med dreggel som hon säger! haha.

Var hos faster Maria innan också. Påväg upp mötte jag Lenny och Carro! Alltid lika trevligt! hihi
=) Emilia blev helt glad när jag kom upp sen haha sån överskottsenergi hon fick! =D
Sen övertalade jag faster Maria att följa med mig ut med Chappe.

Så nu har jag varit hemma sen 20:10, har bara inte fått tummen loss att orka skriva =P
Sitter och tittar på Eurovision song contest - semifinal 1, tror jag ska ut och röka nu för att få Frisk luft! Haha =P

Skriver senare igen!

Puss.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha, dreggel.. MYSIGT DÅ! ;) Saknar dig min lilla fialisa <3<3<3

2009-05-13 @ 14:47:04
URL: http://bellochica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0