suck..

Hejhej folket!

Just nu känner jag bara för att gömma mig under täcket och inte vakna förrän lördag eftermiddag.
Känns som om allt går emot mig. Orkar inte...

Har precis ätit en pan pizza, men känner att jag inte är mätt alls, samtidigt som jag inte orkar gå och fixa något annat att äta. Jag vet att jag behöver äta, att gå ner i vikt är något av det värsta jag kan göra nu. =/

Var och fixade min andra strålkastare med Faster Maria innan, under tiden som vi väntade på att de skulle bli färdiga gick vi in på Ekohallen och köpte lite skit. Jag köpte presenter till mamma, mormor och farmor. Så nu behöver jag inte tänka mer på det. Skönt.
Har liksom redan gott om tankar i huvudet. Men det är nog inget jag kan göra åt. De ska nog bara vara där för att irritera mig och göra mig på dåligt humör. Men de försvinner väl så småningom hoppas jag.

Nej får nog gå och se om jag hittar något mer att äta.

Skriver sen igen.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Är det något du vill prata om? :) Glöm inte att jag finns här.

2009-05-29 @ 09:43:27
URL: http://bellochica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0