söndag.

Godkväll folket!

Gick upp till faster Maria innan och störade mig som vanligt. Inte bra att vara trött när man är där. =P Stackars faster Maria och Anders! hihi
Körde lite innan 13 och hämtade syrran och sen mamma för att köra och sola lite. =) Blev bara 11 minuter idag, orkade inte med värmen. =P Efter det körde vi inom Ica Maxi för att syrran skulle köpa kött och lite sånt sen körde vi hem till henne. Niklas hade redan förberett grillen lite så det tog inte lång tid innan vi hade maten på bordet. =) Gott var det också!
En stund efter att vi hade ätit efterätt körde jag och mamma hem och satte på Twilight! Rätt bra film! =D
Sen filmen tog slut har jag inte gjort mer nytta än att gå sista rundan med Donna. =P
Tittar på Never been kissed nu på trean. =) Har aldrig sett den innan så tänkte att jag kunde passa på att se den nu när den väl visas på tv.

Skriver kanske mer sen. =)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0