söndag.

Hejhej folket!

Söndag idag och lika seg som alla söndagar! suck.

Har varit med mamma och syrran på fyndbörsen och köpt ansiktskräm, veet sprayet och en klänning.. =) Sen körde vi till svågertorp och in på plantagen och yrade runt lite, sen till ILVA och fikade på espressohouse och därefter lämnade vi syrran och körde hem. Har inte gjort alltförmycket sen jag kom hem. Provade veet sprayet som jag köpte och det var helt okej. =)

Har surat lite också men det värsta är över nu. =P Fast blev lite kinkig på faster maria nu för hon bara lurar mig! haha! KVINNAAA!! =P Vill sola idag juuu!


I värsta fall får jag ju åka dit själv men hur kul är det liksom..?


Aja får se hur det blir.


Skriver senare igen.


Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0