solen kom ju tillslut!

Hej igen gott folk!

Dagen blev ju bra tillslut. =)

Efter Våra bästa år körde jag mamma till laserbehandlingen och sen hem till syrran och väntade på att hon skulle bli klar för att vi skulle iväg och fixa min bil så jag kan få den ombesiktigad och slippa körförbud! haha. =P

När vi väl hade kommit iväg var klockan såpass mycket att vi tänkte hämta mamma först och sen köra till pappa och hämta mitt besiktningspapper. Men när vi precis hade tagit ut pengar till mamma och var påväg så messade hon att hon inte skulle blir klar förrän typ 25 minuter senare. Så vi vände igen och mötte pappa och Mats, snackade lite skit och fick pappret och körde sedan iväg igen för att hämta mamma. Denna gången var hon klar också! =P
När vi hade hämtat henne körde vi till Ali och gav honom pappret och min "nya" strålkastare och lät honom fixa. Under tiden stod vi och tittade på hans söta valp som han nyss hade skaffat. =) En liten Rottweiler. hihi!
Sen hittade vi fyra stolar som stod i solen och satte oss där och stekte lite.. =P
När det väl var klart med bilen sa Ali att den ena lampan fortfarande lös svagt fast den var helt ny men efter att han hade fixat lite bland sladdarna tyckte jag att den lös starkare igen. Så får se vad de säger på besiktningen imorgon.
Körde bort till syrran efter det och hon sprang upp och hämtade lite saker sen hit så hämtade vi också lite saker sen bort till stranden och slängde oss i gräset och solade. Det var lite kyligt i bikini men det fick duga. =) Kul var det iallafall! haha.
Sen blev det mjukglass! Mättande som tusan men gott som fan! haha.
Får lägga in bilderna när jag har fått de av syrran så ni vet vad jag talar om. =P

Och nu har jag nästan precis kommit hem efter en fika med syrran,rafael och hans agent. haha. Jobbigt att snacka engelska hela tiden så jag höll mig tyst för det mesta, tycker det är så kul när syrran försöker prata mycket engelska för hon slänger in lite svenska ord mitt i allt så det blir liksom svengelska tillslut.. haha. =P  De snackade mest om hästar som inte är mitt favoritämne precis men de ska iallafall försöka få mig till att börja rida! haha de kommer nog inte gå så långt men vi får se. =P

Så efter det körde jag och syrran och köpte kebab till Niklas och sen körde jag henne hem. När jag brummade runt här tog jag några extravarv för att se om jag kunde få slut på bensinen bara för att se hur många mil man kan köra innan det krisar sig. Men det ville sig inte så jag parkerade och gick upp. =P haha så mamma och syrran kommer förmodligen få soppatorsk imorgon när de är påväg till jobbet! Men jag har förberett med en dunk i bagagen. =)
Ska iallafall aldrig mer tanka på den macken vid ekohallen för den backen som man kör nerifrån sen är ju livsfarlig för bilen! Smällde till ordentligt innan när jag körde därifrån men det blev inga skador som tur var! =P

Nej nu blev det nästan lite mycket här.. =P

Ska försöka få tag på Sara som dissar mig idag. Haha jag klickade henne och sen klickade hon mig! Snäääällt! =P

Skriver kanske senare igen om det händer något skoj, annars får det bli imorgon.

Sov gott iallafall!



Min!



Mammas 50/50! haha!


Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0