skönt

Godkväll folket!

Nu är jag hemma! Skönt som fan. Ligger i sängen med datorn och Felicia nu. Känns som om jag ska somna närsom. =P hehe
Det var trevligt på bonnamarknaden även om jag bara köpte en munk och försökte vinna ett choklad tillsammans med Sara, men numret blev 50 och det värsta är att jag hade 49 och Sara hade 51!! Jävla skit!
Träffade Tilina där också. =) Hon var grön på tungan! HAHA =P
När vi hade fått nog så körde vi Sara hem sen till Preem för jag var hungrig. Jag gick in i gatuköket och beställde en fransk hot dog, medans mamma och syrran var inne på Preem och köpte glass till oss. Sen satte vi oss på en filt i gräset och åt. =) Mamma tyckte det var helt mysigt att sitta så med sina små döttrar! hehe för vi är ju så små, okej möjligtvis jag eftersom jag är liten kroppsligt men ändå. Blir ju 21 i november liksom. =P Men det var ju mysigt i vilket fall som helst. =)
Sen körde vi hemåt, syrran tänkte köra mig och mamma hem men jag ville ha med min bil hem eftersom jag funderade på om jag skulle köra till pappa, så hon fick vända =P Fniss!
Iallafall så orkar jag inte köra till pappa, ringde och snackade med honom innan och då kom vi fram till att vi ska ses imorgon. =)

Nu ska jag nog gå och lägga mig i badet tror jag, vet inte om jag orkar än. haha.

Skriver kanske mer sen.

Men innan jag går så kommer några bilder från dagen!


Påväg.


Syrrans "tattuering" =P hihi


På Preem.


Ja...


Mamma och syrran. =)

Sådärja. =)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0