sista dansen

Godkväll/natt gott folk! =P

Det var ju som sagt sista danslektionen idag för oss. Gick inte särskilt bra med tanke på att jag fick ont i min fot efter solningen med faster Maria. Men gjorde så gott jag kunde iallafall.
Körde hem till syrran efteråt och gjorde det vi brukar göra. Dvs hon klämde mina finnar. haha. hon ser ju de som inte ens syns. Sen gjorde vi en blogg tillsammans. haha! Precis när vi har blivit klara lägger internetet av! så det blev inte så mycket mer med det. Får fixa det imorgon orkar inte nu och det känns ju dumt att göra som jag vill när vi båda har den. =)
Skriver ner adressen till den senare när vi har fixat färdigt.
Körde hem lite innan 23 för att hinna se sex and the city. =P hihi
Nu har jag bara fastnat framför både tv och dator, men det blir nog snart sängen om inget roligt händer. =P

Hörs senare idag!

Sov gott och dröm sött!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0