sådärja

Hellu igen!

Nu har jag precis kommit efter solningen med faster Maria. Höll på att somna ett x antal gånger men lyckades hålla mig vaken tillslut. =)
När jag vilade innan hörde jag att hemtelefonen ringde och att mamma sen snackade med min syster. (syrran pratar så högt i telefonen så det gick inte att missa att det var hon!) Iallafall så hade hon hittat en liten kajabebis när hon var påväg till pizzerian på lunchen. Hon ville alltså att vi skulle ta hand om den! haha. Mamma fick ju säga att vi inte kunde ta hand om den med tanke på att vi har Felicia, så syrran skulle se om den var kvar nu när hon skulle ta tåget hem. haha så typiskt henne! =P det är vad man kallar en äkta djurvän! Hon tog hand om massa duvor och kaniner när vi var mindre. En gång kom hon hem med en råtta som bet henne i tummen! haha! När vi bodde i Frenninge hittade hon också en kaja mitt på gatan och även den fick hon ta hand om. Vi byggde en stor utebur till honom och han fick heta Piraten. haha. Allt gick bra tills han bröt benet. =/ Mamma försökte fixa det genom att spjäla benet med en tandpetare eller vad det nu var! men det blev inte bättre så morfar fick avliva honom. =( Men det var ju för att han skulle slippa ha ont och leva inne i hela sitt liv.
Aja över till något annat nu.
Dans halv 8 ikväll, var egentligen sista gången förra veckan men vår lärare var sjuk då så det fick skjutas upp en vecka.
Får se om vi kanske går den andra kursen sen. men tror nästan inte det.

Nej nu ger jag mig, är för trött fortfarande. haha


Meddo. =)


Kaja

Skriver senare igen!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0