oops haha

Godmorgon folket!

Hehe var jag smått förvirrad igår eller inte? Döpte ju inlägget till Visdomstand men skrev aldrig om den.. haha
Iallafall så har min visdomstand börjat växa ut för några veckor sen och då sa mamma att jag inte behövde oroa mig om att den inte skulle få plats, nu känns det som om tanden brevid har ändrat sig. =/ Så får väl snart ringa tandläkaren och gå på kontroll, kostar en summa pengar ju men det får man ju ta..
Nog med det!
Vaknade kl 2 inatt av att min näsplopp klyddade och höll på att trilla ut, så fick ta ut den och sen försöka sätta i den igen utan att se något haha, samma sak hände kl 7 imorse, så jag tror att den är för kort för att sova med. =P
Sitter och tittar på Våra bästa år nu =D hihi längesen jag såg det nu. Mamma borde komma hem närsom också, har gjort kaffet till henne. Väntar med att äta frukost tills hon kommer, sen ska jag kila till pappa. =) Kanske sola med faster Maria sen också. Eller iallafall följa med. =P

Nej fick slut på ord nu. =P

Skriver senare igen!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0