onsdagkväll.

Godkväll alla glada och sura! haha =P

Sitter och tittar på Greys anatomi nu. Nästan precis ätit upp min pan pizza med min älskade tzatzikisås =D

Det gick bättre på jobb idag också! Fast sen fanns det ju inte så mycket som skulle i påsar och frysas in så det slapp jag ju. =P

Syrran är dum som glömde äta sitt älskade wienerbröd med jordgubbar och "dreggel" så nu får hon inga fler sånna! haha =P Hoppas någon annan har ätit upp den nu ikväll! HAHA då ska jag skratta åt henne i en timme.. =P Kanske skulle messa Lasse och säga till honom att ta den! hahha nej så elak ska jag inte vara mot min älskade syster.. =P

hmm... kan inte komma på så mycket mer att skriva nu...

Skriver sen när jag har kommit på något för nu tog reklamen slut.. =P

Ha det bra sålänge!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0