nannig

Godkväll gott folk!

Här är jag igen! HAHA =P

Har varit på almgården nästan hela dagen känns det som, eller ja sen 14:00 iallafall.. =P
Men det har bara varit trevligt.
Fick tag på Faster Maria tillslut och kilade upp till henne en stund senare och hjälpte henne med köttfärspajen. Fick stanna och äta den också och den blev god som fan. Lika god som mammas =D Med sallad och tzatziki till såklart! hihi Anders fick köra och handla vitlöksbröd så jag passade på att säga att han skulle handla det också.

En stund efter maten messade Vera mig och frågade om vi skulle träffas, så kilade ner till henne lite senare och upp till Lasse och snackade skit. Skulle lätt kunna byta mobil med henne. haha ;)
Sen träffade vi Steffy och Viktor och satte oss i min bil och snackade lite mer skit.
När klockan hade blivit 22 körde jag hem och påbörjade min jakt efter en parkeringsplats. Gick mindre bra eftersom jag körde runt i typ en timme och letade. Får spel på det!
Men nu är jag äntligen här i soffan och njuter av värmen.
Var ju lite mindre smart att bara ta shorts, leggings och linne på mig idag, hade iallafall skinnjackan som tur var! Men det var ju strålande sol när jag stack hemifrån så det var ju inte så konstigt då.

Men men, ska nog gå och lägga mig strax. Börjar nog få lite huvudvärk.. =/

Fast först kommer lite bilder som jag har tagit idag, fast bara de från mobilen för de andra är på kameran och jag pallar inte leta upp sladdarna och de. Så det får vänta tills imorgon.. =P


Köttfärspajen =)


Salladen


Och såklart Tzatzikin!


Sen en pucko som efterätt hos Vera. =)

Nej nu ger jag nog mig för idag!

Sov gott och dröm sött!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0