mors dag!

Godmorgon gott folk!

Ska snart åka till mormor och morfar. Trött som tusan är jag också. Inte bra att ligga och skicka sms till 5 på morgonen. haha!
Syrran ringde och väckte mig 10:40 och sa att jag skulle skynda mig. Men eftersom mamma inte hade kommit hem tog jag det lugnt för vi åker ju inte utan henne. =P Nu är jag i princip klar och mamma är hemma men vi har inte hört mer från Syrran och Niklas för de är och köper present till mormor eller Agneta (Niklas mamma) och det kan ju ta tid! Haha de är alltid ute i sista sekund. =P

Mamma blev iallafall glad för sina presenter. =) Hade köpt hårinpackning, svarta prydnadsstenar, 70% choklad (som on fick i fredag =P ) och ett ljus där det står mamma och en text på.. =)

Nej ska nog äta något nu, blir för lite med min Actimel.

Skriver senare igen.

Ha en bra dag!


I Looooove My Mother! =D <3

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0