lördag

Hellu gott folk!

Ska snart iväg på bio med syrran och Niklas. =) Ska se Natt på museet 2. Haha får se om den är bättre än ettan.. =P

Dagen på jobbet gick iallafall bra. Tur man jobbar med Frida så vi hinner bli klara i tid. =P hihi!
Körde till Triangeln direkt efter jobb och mötte syrran där sen skulle vi in där och kolla kläder, trodde vi! De stängde ju 17:00 och det var då vi precis hade kommit in på H&M. Haha så vi traskade till Espressohouse och tog en fika istället. =)

Sen efter att jag hade kört syrran hem har jag inte gjort så mycket. Följde mamma till bilen innan när hon skulle köra till Kvärlöv.
Och nu har jag, syrran och Niklas precis ätit kebab och hamburgartallrik från gatuköket! =P

Skriver sen när jag är hemma igen, ska ut och röka nu.

Ha en trevlig kväll!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0