ledig

Godkväll folket!

Tur att jag satte på min gamla mobil igår! För hörde att den ringde innan när jag hade varit ute på balkongen och ser att det är min chef som har ringt och skickat sms till mig angående att jag inte behöver jobba imorgon för de håller på att renovera så butiken är stängd.. =P Niiice!


Ska ändå upp "tidigt" för att duscha och göra mig iordning och sen åka till Gustav adolfs torg och träffa min kusin Linn. =)

Längesen vi sågs sist nu så vi ska se om vi kan hitta lite kläder och sen gå i parken och äta glass och snacka skit! =D

Kommer bli superkul om vädret tillåter sol. =) Fast det går om det blir regn också men då går vi nog inte i parken. haha.


Annars har det inte hänt så mycket mer idag, mamma kom upp med tvätten helt plötsligt. Hon hade varit hos frisören och klippt sig och sen gått direkt ner till tvättstugan och hämtat upp tvätten..


Hmm.. Tror inte att jag har så mycket mer att skriva.. =P


Kommer kanske på något om en stund.


Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0